donderdag 19 juni 2014

Intratuinloop: tijd om te knallen!

Het gaat weer los! Vanavond staat de Intratuinloop op het programma. De eerste uit een reeks van vier ‘zomerloopjes’ van Ava’70. Een loop over vijf of tien kilometer met start en finish bij tuincentrum ‘Willy Heinen’. Hoewel het maar een gewoon avond wedstrijdje is, is de loop erg populair onder lopers uit de regio Vorig jaar kwamen er ruim 400 atleten naar Bredevoort.

Ik ben ook ieder jaar van de partij. Het parcours is op mijn lijf geschreven. Lange rechte stukken, veel asfalt en bijna geen technische gedeeltes. Het perfecte parcours voor een Houten Klaas als ik. Toch presteer ik bijna nooit goed in deze wedstrijd. Het broeierige weer, waar de loop jaarlijks door wordt geteisterd, staat een mooie tijd in de weg.

Voor vanavond zijn de weersvoorspelling heel gunstig,  dus ik kan niet terugvallen op slappe excuusjes, het is tijd om te knallen!

De start van zowel de 5 als de 10 kilometer is om 19.45 uur.
Na-inschrijven is mogelijk tot een half uur voor aanvang van de wedstrijd.

Klik hier voor meer info over deze loop

Mijn tijden van de afgelopen vijf jaar:

2009 – 19.53 minuten
2010 – 19.06 minuten
2011 – 18.55 minuten
2012 – 20.51 minuten
2013 – 19.45 minuten





Geen opmerkingen:

Een reactie posten